dinsdag 2 november 2010

Vlucht en ijshockey

Daar staan we dan bepakt en bezakt met slechts het noodzakelijke aan kleding want je moet wel plaats hebben voor de terugweg natuurlijk.
Omdat je wordt gevraagd om 3uur voor vertrek al op Schiphol aanwezig te zijn waren we om 7uur al bij p3.met de bus naar de terminal en ingecheckt via de kiosk,de zitplaatsen waren al gereserveerd door het reisbureau.
Nu moesten we al om 8.40 aan de gate staan in verband met de security en hier stond een rij van 100meter,de vlucht zelf stond om 10.15 gepland maar liep al een vertraging op van drie kwartier door diezelfde security.
Hierna dan toch onderweg naar de startbaan en klaar voor vertrek ware het niet dat de start werd afgebroken vrijwel direkt nadat de gashendels opengingen omdat er een melding van hot breaks was dus alweer een 20minuten wachten uiteindelijk toch vertrokken en met een vertraging van 15 minuten aangekomen op jfk.
Het is voor het eerst dat we een vriendelijke beamte van de immigrations hadden dus hier waren we snel doorheen,daarna een kwartiertje op de koffer wachten en door naar de taxistandplaats waar we wel lang hebben moeten wachten tot we aan de beurt waren 55$armer komen we dan toch aan in het holiday inn midtown op 57th en 9th avenue goeie ruime kamer die wel wat gedateerd is op de 12 de verdieping.
Bij de metro hebben we een 7dagen kaart gekocht voor 27$ en zijn we naar Madisons square garden gereden waar we naar de wedstrijd van de new York rangers tegen de Chicago blackhawks hebben gekeken met een mooie 3-2 overwinning zijn we moe(zeg maar kei kapot) terug naar het hotel gereden waar we alletwee binnen 5 minuten lagen te slapen maar ja dat mag ook wel als je al bijna 24uur op bent.
Zodra ik weet hoe ik de foto's geĆ¼pload krijg op de blogger site vanuit mijn iPad dan komen die er ook op te staan en nu hebben we een reden om bij de apple store langs te gaan.
Morgen een rustig dagje voor zover dit mogelijk is in new York.

Gelukt met blogpress thanks to Apple store on 67th en Broadway

1. Dat is flink doortrekken, eerst je vlucht en dan nog een wedstrijd. no time to waste :-)) Heel veel plezier.

Arianne

2. En zo zijn jullie dan heerlijk in de Big Apple. En knap dat je na zo'n vermoeiende reis nog naar een ijshockeywedstrijd gaat. Maar ja, het is THE city that never sleeps. Dus dan doen jullie dat ook gewoon maar niet.